دیواره‌های سبز در طراحی مدرن فضای اداری
نوشته شده توسط : دلالی

در این پست میخواهیم رنگ طبیعت را  وارد محیط کاری بکینم و طراوت طبیعت را وارد زندگی کاری خود بکنیم. ما تحقیقاتی  در این زمینه بعمل آوردیم و پی بردیم که دیواره‌های سبز بشدت در دفاتر اداری محبوب هستند. تعداد زیادی از معماران و طراحان دکوراسیون به علت همین محبوبیت، تلاش می‌کنند تا پروژه‌های خود را با دیواره‌های سبز تلفیق کنند. دیواره های سبز در فضاهای مختلف قابل پیاده‌سازی هستند و همچنین باعث ایجاد حس طراوت در محیط اداری و افزایش بهروری پرسنل در فضای اداری می‌شوند.

برای مثال تصویر زیر دفتر اداری وب سایت Money.co.uk را در انگلستان نشان می‌دهد که این فضا برای در بخش ورودی دفتر طراحی شده است که برای پرسنل و مراجعه کنندگان کاملا لذت بخش و جذاب است. در این نوع دیزاین ضمن ایجاد فضایی دلنشین در محیط کاری، به فضای چندان زیادی هم برای حضور سبز گیاهان در محیط کاریمان احتیاج نخواهیم داشت.

 

 

تصویر بالا فضای اداری یک دفتر با یک محیط خوش‌آمدگویی جذاب برای مخاطبین را نمایش می‌هد که در شهر ونکوور در کشور کانادا واقع شده است. این فضا با دارا بودن نمایی آجری بر روی دیوارها، نورپردازی عالی، سبک مدرن دکوراسیون و دیواره‌ای سبز که یک تضاد رنگی عالی را با  نمای تمام ساختمان بوجود می‌آورد؛ نیز فضایی منحر بفرد را برای ایجاد تعامل در یک محیط اداری محیا می‌کند.

از آن نقطه نظر که اصولا دفاتر حقوقی فضای نسبتا سنگین و سردی را دارند و اغلب جو غالب بر دیزاین اینگونه دفاتر خشک است؛ با این‌ وجود یک استثنا هم در این مورد پیدا کردیم و برای آنکه ثابت کنیم چنین استثنایی هم در فضای اداری دفاتر حقوقی وجود دارد؛ سری به یک دفتر حقوقی در شهر بخارست از کشور رومانی زدیم.

همانگونه که قابل مشاهده است دیواره‌های سبز موجود در این دفتر اداری، حس طراوت را به محیط خشک یک دفتر حقوقی القا می‌کند.

 

 

در آخر فضای اداری زیر که شامل یک دیواره بزرگ سبز است؛ محیط کاری لذت بخشی را برای پرسنل این مجموعه به هنگام استراحت آنها فراهم می‌کند. این محیط کاری مدرن، با داشتن فضایی باز و محیطی راحت برای پرسنل،چینش صندلی اداری با وجود یک دیواره سبز بزرگ در خود، بالانسی زیبا بین ساختار و رنگ ها را در این محیط اداری بوجود آورده است.

 

باقی مطالب مشابه را مشاهده کنید طراحی دکوراسیون اداری خرید صندلی اداری




:: برچسب‌ها: خرید صندلی اداری , طراحی دکوراسیون اداری , صندلی اداری , دفتر طراحی , معماران و طراحان دکوراسیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: